Eilen illalla meidän ja Jennin perheet olivat kokoontuneet Ellun ja Ankan vanhempien kutsusta niiden mökille. Ruoka oli ihanaa (raikas perunasalaatti, namii) ja uimassa/saunomassa käytiin. Minä ja Jenni sitten yöksikin jäätiin, kun ei olla tänä kesänä niin hirmuisesti nähty. Nukuttiin ulkohuoneessa, mutta vähän myöhään meni. Nyt on perkuleen huono olo, vesyttää ja oksettaa ja kaikkea ihanaa.
Aamulla lähdettiin sitten muutaman tunnin yöunien jälkeen "lenkille" Jennin kanssa ja siitä sitten kotiin.

Iltapäivällä olimme tänään äidin, äidin työkaverin ja sen kahden pojan kanssa Humppilassa. Astioita mulle ostettiin. Ihania oliivin vihreitä kippoja vai mitä lie. Ja sitten vielä kahvittelemassa käytiin niiden kotona. Nyt on ihan vajaa olo, ja niin apaattinen, että.. Fernando vaan tossa jtn itkee mulle, ja mä tein ruokaa. =D no ei.
Mä en nyt jaksa kirjottaa

-s